Old Playlists | 2002-2004

So far kids I've managed to slowly but surely convert over all the Rock'N'Roll Radio playlists from 2005 to present...& yeah I will convert all the rest (2002-2004 playlists) over here too (promise!)...til then y'all can sniff around those old playlists by clickin' the links below (each link will take ya off to the archive fer that year)...dig it:




Also if yer just itchin' to find a particular song, band, or album
from these old playlists, below is a nifty search engine fer ya to plug away at:

It's What's Happening!

Stay Sleazy,


R'N'R Radio Playlist fer August 8th 2009

the 6th Annual Instro-Hour of Insanity




Calvin Cool

El Telecote

Mad Mike Monsters vol. 1 (V/A)

the Triumphs

Draggin' Wagon

Strummin' Mental part 3 (V/A)

the Woggles

Sweet Tea

Wailin' with the Woggles

Johnny "Dizzy" Moore

Sudden Destruction

Trojan Ska Box Set (V/A)

the Time Keepers


Son of Blunderbuss (V/A)

the Naturals

Lenny Goofed

the UK Sue Label Story vol. 4 (V/A)

the Waistcoats

Yellow Fuzz

Soundflat Records Ballroom Bash vol. 2 (V/A)

Link Wray

the Swag

the Original Rumble

the Artesians


Stomp! (V/A)

the Four El-Moroccos


Strummin' Mental part 3 (V/A)

Dexter Romweber Duo

Cigarette Party

Ruins of Berlin

Hank Jacobs

So Far Away

the UK Sue Label Story vol. 4 (V/A)

Lyn Taitt & the Comets

Storm Warning

Trojan Ska Box Set (V/A)

thee Crucials

Jaguar El Gato

Give Me...A Keg...Of Beer

the A-Bones


Daddy Wants a Cold Beer ...& other million sellers

Slim Harpo


the Best of...

Al Garcia & the Rhythm Kings


Exotic & Rockin' Instrumentals

the Untamed Youth

Sea & Shore

War of the Surf Guitars (V/A)

Jamo Thomas

Jamo's Soul

Bucket O' Grease (V/A)

the Trashmen

On the Move

Tube City!

Lenny & the Thundertones

Thunder Express


los Shains


Strummin' Mental part 3 (V/A)

R'N'R Radio Playlist fer January 12th 2005

the Ka-Nives
Pulsating Heartbeats
Talkin' About
Back from the Grave vol. 8 (V/A)
Bob Landers with Willie Joe & his Unitar
Cherokee Dance
Rock'N'Roll Fever! (V/A)
the Tykes
Let's Dance
Eddie Cochran
Don't Bye Bye Baby Me
Rare 'n' Rockin'
the Mustangs
That's For Sure
Back from the Grave vol. 4 (V/A)
Hey Joe
the Loudest Band in Town
the Tie Reds
Get It In Your Head
Holy Crap! It's the Tie Reds
the Lamplighters
Be Bop Wino
Great Googa Mooga vol. 1 (V/A)
Girl Trouble
Gonna Find a Cave
Sub Pop 200 (V/A)
Poor Boys Pride
The Place
the Masonics
Ooh Poo-Pa-Doo
Sympathetic Sounds of Toe-Rag, London (V/A)
Canadian VIPs
I Know
Shout! (V/A)
Donnie Nix
Ain't About to Go Home
Desperate Rock'N'Roll vol. 1 (V/A)
the Fiends
Ain't It Hard
In Scareo
Don & Dewey
Rock'N'Roll Fever! (V/A)
the Del-Gators
Wiggin' Out
Pound Down!
Holly Golightly
You Ain't No Big Thing (live)
Up the Empire
Baby Jean
If You Wanna
Jump and Shout (V/A)
Joan Moody
Anything Worth Having
Where the Girls are... (V/A)
the Us Four
Teenage Shutdown vol. 1 (V/A)
the Flat Duo Jets
the Boots
Whatcha Gonna Do About It
Here are the Boots
Young Jessie
Hit, Git and Split
Teenage Rock'N'Roll Party (V/A)
Les Sexareenos
Hey Sah-lo-ney
Live! In the Bed
Jay Nelson
Raise Some San'
Savage Kick vol. 5 (V/A)
the Party Rockers
House Party
Las Vegas Grind part 2 (V/A)
Vince Taylor & his Playboys
Brand New Cadillac
As Good As It Gets (V/A)
thee Headcoat Sect
Why Don't You Smile Now
Deerstalking Men
the Troggs
Gonna Make You
Hit Single Anthology
Nathaniel Mayer
From Now On
Detroit's Baddest
the Fireballs
the Fireballs
the Maggots
Chickenrace With Satan
This Condition Is Incurable
Tony Harris
Chicken Baby Chicken
Rock'N'Roll Fever! (V/A)
the Screws
Collectur Scum
12 New Hate-Filled Classics
Huelyn Duvall
I Got Rock'N'Roll
Ramblin' + Boppin'
Los Rockin' Devils
Bule Bule
the Retreds
Black Mona Lisa
Back from the Grave vol. 4 (V/A)
the Phantom Three
Give Me the Fits
Maybe Chicago (V/A)
the Four Jacks
Goodbye Baby
Great Googa Mooga vol. 1 (V/A)